Пошуковий запит: (<.>A=Вишневська К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Вишневська К. О. Правова природа транскордонного хабарництва [Електронний ресурс] / К. О. Вишневська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2013. - № 5. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2013_5_30
|
2. |
Вишневська К. Контекстне навчання іноземної мови як чинник успішності формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю [Електронний ресурс] / К. Вишневська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 8(2). - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_8(2)__23
|
3. |
Вишневська К. Результати впровадження імітаційно-рольового навчання на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / К. Вишневська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 23. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_23_11
|
4. |
Вишневська К. О. Імплементація міжнародних антикорупційних стандартів у національне законодавство України [Електронний ресурс] / К. О. Вишневська // Право і суспільство. - 2015. - № 5.2. - С. 22-28 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_5
|
5. |
Вишневська К. О. Історична ретроспектива формування нормативного механізму протидії хабарництву [Електронний ресурс] / К. О. Вишневська // Право і суспільство. - 2015. - № 6.2(3). - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_6
|
6. |
Вишневська К. Г. Комплекс вправ для формування комунікаційних навичок у процесі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю [Електронний ресурс] / К. Г. Вишневська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 529-536. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_91 Визначено, що метою навчання іноземної мови майбутніми фахівцями економічного профілю є формування вмінь, навичок мовлення і готовності до його застосування як інструмента комунікації та засобу розв’язання професійних завдань. Висвітлено практичний досвід автора із створення комплексу вправ для навчання професійно орієнтованої іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. У межах експериментальної програми з професійно орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх економістів було розроблено спецкурси "Англійська мова з поглибленим вивченням" та "Ділова англійська мова" для студентів, які навчаються за спеціальністю "Банківська справа". Наведено приклади вправ для формування та вдосконалення навичок і вмінь з побудови змістовного висловлювання за моделлю, вільного оперування мовним матеріалом, що розроблено і впроваджено автором у процесі реалізації експериментальної програми.Определено, что целью обучения иностранному языку будущих специалистов экономического профиля является формирование умений, навыков речи и готовности к его применению в качестве инструмента коммуникации и средства решения профессиональных задач. Освещен практический опыт автора по созданию комплекса упражнений для обучения профессионально ориентированного иностранного языка будущих специалистов экономического профиля. В рамках экспериментальной программы по профессионально ориентированному обучению иностранному языку будущих экономистов были разработаны спецкурсы "Английский язык с углубленным изучением" и "Деловой английский язык" для студентов, обучающихся по специальности "Банковское дело". Приведены примеры упражнений для формирования и совершенствования навыков и умений по построению содержательного высказывания по модели свободного оперирования языковым материалом, который разработан и внедрен автором в процессе реализации экспериментальной программы.It is determined, that the goal of studying foreign language by future economists is formation of speech abilities and skills, and readiness to use it as means of communication and as a way to fulfill professional tasks. Author’s practical experience of creating a set of exercises for teaching future economists professionally oriented foreign language is described. For the students, who study banking, special courses “Advanced English” and “Business English” were developed within experimental program for professionally oriented teaching foreign languages. The paper shows examples of exercises for formation and improvement of abilities and skills for constructing a meaningful expression according to a model and free command of language material, which were developed by author in the process of implementing the experimental program.
|
7. |
Вишневська К. В. Особливості оцінювання адаптації за постіндустріальних умов діяльності підприємства [Електронний ресурс] / К. В. Вишневська // Стратегія економічного розвитку України. - 2018. - № 42. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2018_42_8
|
8. |
Вишневська К. В. Стратегічне моделювання адаптації за постіндустріальних умов діяльності підприємства [Електронний ресурс] / К. В. Вишневська // Бізнес Інформ. - 2018. - № 8. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_8_39 Розглянуто проблематику визначення специфіки адаптації, якої вона набуває за постіндустріальних умов діяльності підприємства. Постіндустріальний контекст характеризується перерозподілом пріоритету факторів виробництва на користь інформації та знань, які у поєднанні з новими технологіями та творчим характером діяльності зумовлюють формування нових організаційних домінант, що проявляється у вмінні користуватися знаннями. За таких умов рушійними силами розвитку бізнесу стають не стільки фінансові ресурси, скільки їх поєднання з ідеями, тобто набувають розвитку не просто ринки капіталів та праці, а ринки талантів, які здатні приймати та реалізовувати унікальні стратегії розвитку бізнесу. На основі поєднання теорій організаційних змін та стратегії аргументовано взаємозв'язок рівнів складності ситуації навколишнього середовища і рівнів стратегічного процесу, що дозволило сформувати моделі ситуативної, стратегічної та сценарної адаптації, відмінні специфічні особливості яких є основою визначення адекватних способів і механізмів адаптивних реакцій. Відмінність моделей за певними характеристиками визначає сучасну специфіку та багатогранність адаптації за постіндустріальних умов діяльності підприємства та розкриває її сутність у об'єктному аспекті.
|
9. |
Вишневська К. В. Систематизація наукових підходів до дослідження адаптації підприємства [Електронний ресурс] / К. В. Вишневська // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 12(5). - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_12(5)__10
|
10. |
Вишневська К. В. Механізм реалізації проактивних моделей адаптації за постіндустріальних умов діяльності підприємств [Електронний ресурс] / К. В. Вишневська // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 4(3). - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_4(3)__13
|
11. |
Вишневська К. В. Моделі адаптації підприємства у постіндустріальних умовах господарювання [Електронний ресурс] / К. В. Вишневська // Фінансовий простір. - 2017. - № 1. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2017_1_17
|
12. |
Вишневська К. В. Оцінювання адаптації гірничо-металургійних підприємств України [Електронний ресурс] / К. В. Вишневська // Фінансовий простір. - 2018. - № 2. - С. 25-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2018_2_5
|
13. |
Касумов А. М. Аномальний ефект Холла в двошарових нанорозмірних плівках Ni/Gd2O3 [Електронний ресурс] / А. М. Касумов, О. І. Дмитрієв, М. В. Радченко, О. Є. Байбара, О. І. Биков, К. А. Коротков, В. М. Караваєва, К. О. Вишневська, О. І. Оліфан, А. І. Євтушенко // Himia, fizika ta tehnologia poverhni. - 2022. - Vol. 13, No 1. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/khphtp_2022_13_1_10 Методом аномального ефекту Холла показано, що у разі контакту нанорозмірних по товщині шарів металу групи заліза (Ni) та оксиду РЗМ (Gd2O3) спостерігається збільшення намагніченості феромагнітного металу на 15 - 35 %. Таке збільшення, яке не потребує витрат енергії та застосування підсилювальної апаратури, є вельми перспективним для застосування в нанотехнологіях. Посилення намагніченості обумовлено виникненням в області контакту обмінної f - d взаємодії між атомами з незаповненими d- і f-електронними оболонками, що входять до складу шарів. Обмінна взаємодія стимулює впорядкування магнітної структури феромагнітного металу та підвищення його намагніченості. Можливість обмінної f - d взаємодії в області контакту шарів металів групи заліза та оксидів РЗМ підтверджено методом електронного парамагнітного резонансу в наших попередніх дослідженнях. Показано також відсутність впливу на зростання намагніченості інших можливих механізмів, що породжуються різницею параметрів кристалічної гратки, опору, магнітних і термомагнітних властивостей контактуючих шарів. Установлено математичний зв'язок потенціалу на холлівських контактах і додаткової намагніченості, що викликана обмінною f - d взаємодією. Використовуючи даний зв'язок, виявлено механізм впливу зовнішнього магнітного поля на додаткову намагніченість. Показано, що ця намагніченість залежить від співвідношення товщини шарів Ni і Gd2O3. Встановлено, що вектор цієї намагніченості направлений від шару Gd2O3 до шару Ni.
|
14. |
Вишневська К. Г. Впровадження імітаційно-рольового навчання на заняттях з іноземної мови у ВНЗ [Електронний ресурс] / К. Г. Вишневська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 22. - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_22_39
|
15. |
Вишневська К. Г. Формування комунікативної культури майбутніх спеціалістів на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / К. Г. Вишневська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 14. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_14_20
|
16. |
Вишневська К. Г. Формування комунікативної культури студентів засобами ділових ігор на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / К. Г. Вишневська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 15. - С. 297-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_15_43
|
17. |
Вишневська К. О. Правові інструменти Організації економічного співробітництва і розвитку щодо протидії міжнародному хабарництву [Електронний ресурс] / К. О. Вишневська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2012. - № 5. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2012_5_39
|
18. |
Вишневська К. Участь студентів зі Львова у 7 Міжвузівській студентській олімпіаді з дитячої стоматології у Москві [Електронний ресурс] / К. Вишневська, В. Бебкович // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2012. - № 1. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptdc_2012_1_13
|